Wykorzystanie mediów w komunikacji z klientami

Media to świetne narzędzie promocji. Jak z nimi współpracować?

Media można lubić lub nie, ale na pewno nie warto ich ignorować. Wciąż mają ogromny wpływ na wybory wielu ludzi. Naiwnością jest mówienie o obiektywizmie. Media muszą z czegoś żyć, a żyją z reklam. Oczywiście także tych zawoalowanych. Warto, a nawet trzeba to wykorzystać w celu wypromowania swojego biznesu. Nauczymy Cię, jak to zrobić.

Czy darmowa promocja w mediach jest możliwa?

Oczywiście, że tak. Media potrzebują informacji, ciekawych newsów, rzeczy do pokazania swoim czytelnikom czy widzom. Firmy mogą im dostarczyć takiego materiału. Wystarczy tylko odpowiednia prezentacja pomysłu i ubranie go w taką ideę, która od razu zostanie podchwycona przez redakcję.

Istnieje wiele metod współpracy z mediami. Warto to robić, bo w ten sposób można z łatwością dotrzeć do ogromnej rzeszy klientów, którzy nie oglądają reklam, nie spędzają mnóstwa czasu w Internecie i nigdy wcześniej nie zetknęli się z Twoją marką.

Podczas naszego szkolenia dowiesz się, jak zainteresować media swoją firmą, jak zaangażować je do niewymuszonej promocji Twojej oferty. Pokażemy Ci, jakimi mechanizmami kierują się media i czego możesz od nich oczekiwać w ramach współpracy.

Zapisz się na nasze szkolenie z wykorzystania mediów w komunikacji z klientami. To będzie bardzo dobra inwestycja, która pozwoli Ci zdobyć wiedzę na temat zasad współpracy mediów z markami.

8 h szkolenia: już od 1099 złotych!

Oferta