Zarządzanie kryzysem wizerunkowym

Nie ma co płakać. Trzeba działać.

Kryzys wizerunkowy to poważny problem dla firmy. Najgorsze jest to, że praktycznie każde przedsiębiorstwo może znaleźć się w takiej sytuacji. Pamiętajmy, że żyjemy w czasach powszechnego dostępu do Internetu. Twoja firma może zostać pomówiona przez konkurencję czy klienta, co natychmiast przekłada się na spadek zaufania do marki. Skorzystaj z naszego wsparcia. Soluma PR wie, jak zarządzać kryzysem wizerunkowym.

Kryzys: co robić?

Przede wszystkim nie wolno chować głowy w piasek i udawać, że nic się nie stało. W praktyce to od działań podjętych przez firmę zależy, jak rozwinie się cała sytuacja i jaki będzie mieć finał. Z kryzysem można sobie poradzić, ale trzeba zaplanować odpowiednią strategię w celu ochrony wizerunku.

Podstawą jest podjęcie działań wyprzedzających. Jeśli kryzys jest poważny, a marka rozpoznawalna, to prędzej czy później sprawą zainteresują się media. Należy więc zawczasu przygotować jasny komunikat prasowy z jednoznacznym odcięciem się od źródła kryzysu i wytłumaczeniem, co firma zamierza zrobić, aby naprawić sytuację.

Nieco inaczej wygląda gaszenie pożarów w Internecie

Tutaj kluczem do ochrony wizerunku jest komunikacja z klientami. Negatywne komentarze i oszczerstwa wymagają odpowiedzi. Wykorzystujemy do tego zarówno fora, jak i media społecznościowe. Niezbędne jest też prowadzenie komunikacji na stronie internetowej czy blogu.

Wynajmij nas do ochrony wizerunku Twojej marki w obliczu kryzysu. Pomożemy Ci wyjść z tarapatów, wykorzystamy szum medialny do wzmocnienia marki. Nie licz na to, że problem sam się rozwiąże. Bez podjęcia szybkich działań będzie tylko gorzej. Skontaktuj się z nami i poznaj nasze metody zarządzania kryzysem wizerunkowym.

Oferta