PR tradycyjny

Sprawdzone i skuteczne narzędzia do komunikacji z mediami.

Public Relations to bardzo szeroka dziedzina, która stale ewoluuje. Firmy mają do dyspozycji coraz nowocześniejsze narzędzia, dzięki którym mogą z łatwością docierać z przekazem do klientów. Jednak nie możemy zapominać o klasyce, która wciąż działa. PR tradycyjny to przede wszystkim efektywne komunikowanie się z mediami, zarówno mówionymi i pisanymi, jak i elektronicznymi. Skorzystaj z naszych rozwiązań umożliwiających skuteczne zarządzanie wizerunkiem firmy.

pr

Jak rozmawiać z mediami?

To podstawowy problem, z którym nie radzi sobie większość firm. Media mogą być zarówno trampoliną do sukcesu, jak i gwoździem do trumny dla każdej marki. Sztuką jest takie wykorzystanie prasy, Internetu, radia i telewizji, by wizerunek firmy jak najbardziej na tym skorzystał.

Opłacalna dla firmy współpraca z mediami oznacza konieczność tworzenia takich komunikatów, które są atrakcyjne dla redakcji, a tym samym mogą trafić do czytelników, widzów czy słuchaczy. Każda firma ma coś ciekawego do przekazania – trzeba tylko to znaleźć i ubrać w odpowiednie słowa. To zadanie dla zespołu Soluma PR.

Współpraca z mediami, także w czasach kryzysu

Media mogą zainteresować się firmą nie tylko z powodu sukcesu. O wiele chętniej podejmą temat porażki. Należy być na to przygotowanym. Odpowiednia komunikacja, najlepiej realizowana przez rzecznika prasowego, potrafi załagodzić kryzys i przedstawić przedsiębiorstwo w lepszym świetle. Jeśli firma nie zrobi niczego lub będzie popełniać typowe błędy, to może już nigdy nie dźwignąć się z wizerunkowego dna.

Mamy narzędzia do ochrony i promowania wizerunku Twojej firmy. Znamy specyfikę mediów, potrafimy z nimi rozmawiać. Sprawdź szczegóły naszej oferty tradycyjnego PR i skontaktuj się z nami. Jesteśmy gotowi, by pracować dla Ciebie.

Oferta