Newslettery

Dotrzyj do klienta w jego środowisku pracy.

E-mail marketing się skończył. To opinia, którą od kilku lat powtarzają „guru” reklamy internetowej. I wciąż trafiają kulą w płot. E-mail marketing jest jedną z kilku strategii, które rzeczywiście przynoszą wymierne efekty. Są one łatwo mierzalne, dlatego wiele firm wciąż chętnie korzysta z takiej formy promocji. Ty też możesz. Przekonaj się, że tworzenie interesujących newsletterów jest świetnym sposobem na dotarcie do klientów.

Otwiera, czyta, zapamiętuje

Klient, który otrzymuje wiadomość o treści reklamowej na swoją skrzynkę mailową, odruchowo chce ją usunąć bez otwierania. Można go jednak przed tym skutecznie powstrzymać. Warunkiem jest stworzenie sugestywnego, przykuwającego uwagę tytułu. To jednak wciąż za mało.

Po otwarciu wiadomości użytkownik chce się przekonać, że nie zmarnował swojego czasu. Dlatego treść newslettera musi być wartościowa i w mniejszym stopniu mieć znamiona reklamy. Owszem, celem działań e-mail marketingowych może być sprzedaż. My jednak proponujemy, aby wykorzystać tę strategię dla zwiększenia zasięgu marki.

E-mail marketing ma tę przewagę nad innymi formami reklamy, że można go bardzo dokładnie skierować do grupy docelowej. Wystarczy wybrać adresy, które są powiązane z ludźmi rzeczywiście zainteresowanymi Twoimi usługami czy produktami. Tworząc ciekawą treść zwiększamy szansę na to, że wiadomość zostanie otwarta, a klienci po raz pierwszy zetkną się z Twoją marką. To duży sukces, który będzie mieć wpływ na budowanie rozpoznawalnego brandu.

Skontaktuj się z nami i skorzystaj z naszej oferty tworzenia newsletterów na potrzeby biznesu.

Treść newslettera: już od 199 złotych netto!

Oferta