FAQ

Public Relations nie jest tylko dla korporacji, holdingów i największych marek świata. Prawidłowa komunikacja z mediami przynosi korzyści każdemu biznesowi, bez względu na jego wielkość. Rozumiemy, że na tym etapie trochę Cię to wszystko przeraża i nie wiesz, czy Twoja firma rzeczywiście potrzebuje wsparcia ekspertów od wizerunku medialnego. Poświęć więc kilka chwil na zapoznanie się z najczęstszymi pytaniami, jakie zadają nam klienci. Udzieliliśmy na nie zwięzłych odpowiedzi. Pozwoli Ci to wstępnie poznać metody naszej pracy.

Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytanie, po prostu skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Gwarantujemy odpowiedź w ciągu 24 godzin (w dni robocze)!


Czy wystawiacie faktury VAT?

Oczywiście. Soluma PR to legalnie działająca, zarejestrowana w Polsce firma. Rozliczamy się wyłącznie w oparciu o fakturę VAT, co stanowi dla Ciebie dodatkową korzyść. Wydatki na obsługę medialną i wizerunkową możesz bowiem zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu.

Przestrzegamy przed współpracą z „agencjami” i freelancerami. Nie biorą oni żadnej odpowiedzialności za swoje działania, a w razie problemów mogą w ciągu chwili zniknąć z rynku i zaprzestać kontaktu z klientem.


Jak możemy zacząć współpracę?

Najpierw poprosimy Cię o bezpośredni kontakt z nami – możesz użyć formularza kontaktowego, napisać maila lub po prostu zadzwonić. Wszystkie dane znajdziesz w zakładce Kontakt. Następnie przedstaw nam swoją firmę/markę, opowiedz o dotychczas podejmowanych działaniach wizerunkowych i koniecznie określ, jaki zakres współpracy Cię interesuje. Jeśli masz wskazaną grupę docelową, to opisz nam ją.

W odpowiedzi otrzymasz od nas kilka scenariuszy współpracy, różniących się stopniem zaawansowania i oczywiście ceną. Wybierz ten, który jest dla Ciebie najkorzystniejszy. Później zostanie nam już tylko podpisanie umowy. Twoja marka trafi pod skrzydła konkretnego opiekuna projektu, który będzie pilotować wszystkie podejmowane na jej rzecz działania.

Więcej:

 

 

FAQ